Pages

Hanya terbaik . Berkesan . Selamat & Murah


"Adakah Anda Mahu Tubuh Yang Langsing  tanpa tekanan berdiet  Serta tanpa kegemukan semula "


Mahukah juga saya tunjukkan satu cara yang terbukti berkesan untuk menurunkan berat badan sebanyak 10kg dalam masa 2 minggu


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Daripada : Mohd Zaki Bin Zakaria

Salam Sejahtera,

Saya merupakan dealer Aktif Herbaprima Marketing, saya mula bergiat aktif dalam memasarkan produk dr rozmey sejak 2 tahun yang lalu. 
Pada mulanya saya mencuba jusmate5 keluaran dR Rozmey, justeru perubahan yang drastik dalam penurunan berat badan menyebabkan saya mula bergiat secara aktif secara online dan offline.

Pada ketika ini, kadar obesiti di Malaysia sangat tinggi. Peratusan ini semakin meningkat dari setahun ke setahun. Tapi kita semua telah mencuba pelbagai produk dalam menurunkan berat badan.Malahan saya sendiri juga telah mencuba pelbagai produk, sehinggalah saya berjumpa dengan Jusmate5.

Anda semua jangan bimbang kerana saya berani jamin yang jusmate5 amat berkesan dalam menurunkan berat badan. Kandungan yang terdapat dalam jusmate5 juga tidak mengandungi bahan kimia yang memudaratkan badan kita.


Dari Meja

Mohd Zaki Zakaria
Usahawan Herbaprima Marketing 
No Ahli : HPM 25286
http://zack-hpm.blogspot.com
017-4563371

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Memperkenalkan Jus Pelangsingan Badan No 1 Malaysia



Jusmate5


Anda mungkin selalu mendengar nama Jus Pelangsingan Badan Jusmate5 tetapi pernahkah anda mencubanya? Kenapa ramai yang mengalami obesiti mengamalkan Jusmate ini walaupun  kelihatan ia agak mahal berbanding dengan ubat kurus  yang berlambak di pasaran ?

Kenapa juga saya mengesyorkan anda menggunakan Jusmate5 dan bukan jenama X, bukan jenama Y , dan bukan jenama Z? Pasti ada rahsia tertentu mengapa Jusmate5 merupakan jus pelangsingan yang menjadi pilihan bagi yang Obesiti?

Biar saya terangkan ciri-ciri dan kelebihan  menggunakan Jusmate5 ini . Saya mahu anda anda juga dapat mendapat faedahnya seperti yang pernah saya alami




Kelebihan Jus Pelangsingan Badan Jusmate5




Terbukti berkesan untuk menurunkan berat badan.Ianya adalah berkesan. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan. Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan. Penurunan purata 1 minggu adalah 3kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar
.
Selamat  Diamalkan.
Ianya adalah selamat kerana ia berasaskan protein soya dan zat-zat pemakanan yang seimbang. Tidak mengandungi segala jenis dadah yang berbahaya dan ianya adalah produk di bawah kajian pakar-pakar perubatan.
  
Menjimatkan.
Program JDM5 juga adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang beasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.
  
Selamat di makan.
Jus pelangsingan badan Jusmate5 diluluskan oleh Kementerian Kesihatan. Justeru pengguna tidak perlu bimbang kerana ia tidak memudaratkan kesihatan pengguna.
Pembersihan Badan Secara Semulajadi.
JDM5 juga menyebabkan proses nyahtoksik dan pembersihan sistem badan secara semulajadi. Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak
Pemurunan berat badan yang maksimum.
yang penting sekali, kita boleh mencapai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau 'yo-yo effect' dapat dikurangkan











Faedah sampingan

 

Lebih  menjimatkan wang anda
Produk Jus Mate 5 murah jika dibandingkan dengan produk lain yang terdapat di pasaran.
Dihasilkan seorang doktor pakar  .
Ia dihasilkan dari kajian klinikal yang dilakukan oleh Dr Rozmey yang juga merupakan Pakar Penyelidik Obesiti & Pakar Sakit Puan
  
Tidak perlu berlapar.
Pengguna tidak perlu berlapar semasa mengamalkan Jusmate5 disebabkan Guar gum dan Soy protein menjadikan perut berasa kenyang
Tidak mengandungi bahan kimia
Produk Jus Mate 5 diformulasikan 100% daripada herba tanpa mengandungi bahan kimia
Tanpa Kegemukan Semula Dijamin tanpa kegemukan semula selepas mendapat berat badan yang ideal.
  .................dan banyak lagi



Nampak tak sekarang kenapa jus pelangsingan badan "Jusmate5"  patut di miliki oleh semua individu yang mengalami masalah obesiti? Ini kerana ramai individu yang telah berjaya setelah mengamalkan Jusmate5.

Pengalaman Lydiawani




"Selepas lapan minggu berat badan saya turun sebanyak 35 kg menjadikan berat saya 70 kg…saya sangat gembira dengan perubahan itu, langsung tak sangka JDM5 dapat menurunkan berat badan saya dengan cepat."Bila saya berhenti ambil JDM5, saya ingatkan berat badan saya akan naik tapi sangkaan saya meleset…berat badan saya terus turun setiap minggu sehinggalah kepada 49 kg pada bulan Mac lalu



Anda mungkin tertanya-tanya apa bagaimana Packing Original jusmate5. Jangan kita buang masa lagi, mari saya tunjukkan kepada anda.

Jus Pelangsingan "Jusmate5"

Wajah baru JusMate5








Jusmate5
(20 pek)

Sekotak jusmate5 mengandungi sebanyak 20 paket kecil.


Cara Pengambilan
(Shaker)
Jusmate5 diamalkan dengan membancuh sepaket jusmate5 bersama ais secara shaker.


Perbezaan
Jusmate5 tiruan & Asli

semua Produk JM5 yang dijual secara terbuka di pasaraya besar, kiosk, tokojamu atau kedai ubat adalah TIRUAN.


Tuan Puan,

Menjalani kaedah yang salah dan manahan lapar bukanlah kaedah yang betul dalam menurunkan berat badan. 



Tak percaya? Lihat apa kata pengguna yang telah berjaya!

TESTIMONI PERTAMA

Dr farique


“Wah! Dh macho sekarang. Apa rahsianya? Inilah yang selalu ditanya oleh rakan-rakan ketika Farique Rizal, 36, hadir ke tempat kerja untuk melakukan tugasan.
Beliau sebelum ini mengalami masalah obesiti kini berubah imej seperti seorang model yang kacak bergaya akibat penangan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5).
Menurut  pemuda yang berasal dari Alor Star itu, beliau sebelum ini tidak mempercayai mana-mana produk pelangsingan badan tetapi tetap berusaha untuk tampil kurus.
“Walaupun melakukan pengamalan diet dan bersenam berat badan saya masih berada ditahap yang sama dan hampir setiap hari saya melakukannya namun keputusannya agak mengecewakan.
“Akibat daripada kekecewaan untuk menurunkan berat badan inilah yang mendorong saya untuk mencuba produk pelangsingan badan JM5 kerana hasil yang saya lihat begitu menakjubkan daripada testimoni-testimoni terdahulu, “ katanya.














Beliau yang juga merupakan seorang doktor berkata lagi, setelah mencuba produk JM5 ini barulah beliau dapat merasai sendiri keajaiban yang menjadi perbualan hangat terhadap produk ini.
“Saya yang dahulunya memiliki berat badan melebihi 180 kilogram kini hanya tinggal 73 kilogram selepas menggunakan produk keluaran dR Group (dRG) itu dan bebas untuk meneruskan hobi saya yang gemar membeli belah.
“Selain itu, impak positif yang dirasai bukan sahaja memiliki tubuh yang menarik malahan menghilangkan gastrik yang dimiliki  oleh saya sebelum ini.
“Disamping itu, pengamalan diet yang disarankan tidak menjadikan permalasahan kepada saya turut membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan sehingga mencapai pada tahap yang memuaskan hati,” ujarnya lagi.
Katanya lagi, beliau kini bebas untuk memilih pakaian yang bersesuaian dengannya dan niatnya untuk kelihatan lebih bergaya tidak lagi tersekat berbanding susuk tubuhnya yang dulu.
“Sebelum ini saiz baju yang berukuran XXXL menjadi masalah untuk saya namun kini saya hanya perlu mencari size baju yang berukuran M untuk dimuatkan dengan diri saya.
“Berkesempatan ini saya amat berterima kasih kepada DDR kerana menghasilkan produk yang terbaik pada abad ini dan akan meneruskan pengambilan produk ini untuk mendapatkan berat badan yang lebih ideal,” katanya lagi ketika ditemui disini semalam.



TESTIMONI KEDUA

Nik Azlin

“Selepas beberapa bulan mengambil JM5, saya disahkan hamil setelah hampir 6 tahun menunggu kehadiran cahaya mata,” kata seorang wanita yang mengalami masalah berat badan selepas berkahwin. 

Wanita cekal Nik Azlin dari Kuantan, Pahang ini kini gembira dengan perubahan yang dialami terhadap dirinya selepas penggunaan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5).
Menurutnya, beliau sebelum ini mempunyai berat mencecah 88 kilogram (kg) berlaku penurunan sebanyak 28 kilogram (kg).
Katanya, setelah mencuba pelbagai cara akhirnya beliau mengambil keputusan untuk mencuba JM5 setelah terbaca dalam akhbar Harian Metro.



“Saya mengamalkan produk JM5 selama beberapa bulan sebanyak empat kotak saya serta mengamalkan diet yang disarankan dan kini saya memiliki berat badan sebanyak 60 kilogram (kg) seperti yang saya idamkan,” ujarnya.
Katanya lagi, saya amat berpuas hati perubahan yang berlaku terhadap berat badan saya dan beberapa bulan selepas itu saya disahkan hamil.

“Setelah melahirkan anak, saya masih mengamalkan Jus Mate 5 dan sekarang saya masih mengekalkan berat badan saya 60kg dengan mengambil Jus Mate 5 sekali sekala sahaja,” katanya ketika dihubungi.


TESTIMONI KETIGA 


Norshuhada Ibrahim

“Saya dahulunya merasakan diri tertekan apabila berada di rumah kerana sayalah yang paling berat di dalam ahli keluarga saya yang sering menerima ejekan “DORAEMON” kerana memiliki bentuk tubuh yang chubby,” kata seorang bekas pelajar Politeknik.

Shima Hashim yang berasal dari Kuala Lumpur mengukir kegembiraan pada riak wajahnya yang berjaya menghilangkan gelaran doraemon dan berjaya mengubah dirinya menjadi cantik dan comel seperti watak sizuka di dalam salah satu program kartun televisyen.
Menurutnya dia mengenali produk pelangsingan badan Jus Mate (JM5) pada tahun lepas menerusi akhbar Harian Metro yang mempersembahkan testimoni- testimoni yang berjaya untuk berkonsi pengalaman dengan pengguna baru.
“Jadi setelah menamatkan pengajian di Politeknik saya bernekad untuk menurunkan berat badan saya dan menjadikannya azam sempena tahun baru 2010,” katanya.Katanya lagi, melalui facebook dia berjumpa dengan salah seorang testimoni yang juga pengedar aktif iaitu Norshuhada Ibrahim yang berjaya menurunkan berat badan untuk meminta nasihati dari beliau yang sudah berpengalaman menggunakan produk ini dan memesan produk JM5 ini sebanyak tiga kotak.

“Setelah mengamalkan produk JM5 ini selama tiga bulan satu keajaiban berlaku terhadap diri saya yang dulunya memiliki berat badan sebanyak 65 kilogram menurun sebanyak 54 kilogram.
“Penurunan sebanyak 11 kilogram ini membuatkan saya teruja dan pengawalan rutin harian serta senaman yang dilakukan berbaloi-baloi.
“Sepanjang penggunaan JM5 saya mengawal rutin pemakan harian saya iaitu pada waktu pagi saya hanya minum JM5 untuk menggantikan sarapan manakala tengahari saya hanya makan sandwich atau kadang-kadang menjamah sedikit nasi dan sebelah petang pula saya menambil kuih dan buah.
“Disamping menggunakan produk JM5 berserta pengamalan diet yang disarankan dR Rozmey saya juga melakukan aktiviti senaman ringan sekiranya mempunyai kelapangan masa,” ujarnya lagi.
Menurutnya, walaupun sudah sebulan dia berhenti mengamalkan produk pelangsingan JM5 berat badannya masih lagi tidak berubah iaitu 54 kilogram.
“Majoriti rakan-rakan serta ahli keluarga saya menyedari perubahan yang berlaku terhadap diri saya dan mereka memuji bentuk tubuh saya yang tidak lagi menyerupai “DORAEMON” .
“Sehubungan itu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih dari Herba Prima Marketing Sdn Bhd (HPM) kerana menghasilkan produk yang begitu mujarab ini dan saya akan menggunakan produk ini untuk berusaha mendapatkan bentuk badan yang lebih menarik serta mencapai berat idaman saya,” katanya ketika dihubungi.



Anda dah lihat sendiri apa yang mereka kata tentang keberkesanan Jus pelangsingan ni.Masih tak percaya?


Saya telah pun menerangkan apa kelebihan jus pelangsingan ini dan saya juga dah berikan anda jaminan keberkesanan.

Oleh itu pesanlah tanpa ragu-ragu .

Sekarang terpulang kepada anda mengambil peluang ini samada untuk merebutnya atau tidak?

Tidakkah anda mahu mendapat pemulihan kesihatan yang terbaik untuk diri anda?
 Saya yakin anda pasti berkata YA!


Jadi Berapa Yang Anda Perlu Laburkan

Jaminan Khas Dari Herba Prima

Tetapi jika anda menjadi ahli , anda jimat RM150..


Kaedah penghantaran secara courier dengan Skynet dan pos laju , 
Dijamin sampai dalam 2 - 3 Hari bekerja di Semenanjung dan 3 - 5 Hari Bekerja di Sabah & Sarawak

Kos Penghantaran adalah Percuma
Kaedah bayaran Yang Mudah dan Selamat


JANGAN RISAU KERANA SAYA MERUPAKAN PENGEDAR AKTIF HERBAPRIMA

Saya Merupakan Pengedar Sah Herbaprima Marketing




CARA MEMBELI JUS DIET MATE5  

Sila pilih cara bayaran di bawah:
Online banking, Bank In atau  Mesin ATM,


1. Bayaran Online Banking, Bank In & Mesin ATM
(Maybank2u )



  • Nama : Mohd Zaki Bin Zakaria 
  • No Akaun  : Hubungi Saya


    Setelah anda melakukan pembayaran, anda perlu menghantar maklumat masa dan jumlah yang dibayar ke no telefon saya 0174563371





    2. Bayaran Online Banking, Bank In & Mesin ATM
    (Cimbclicks )




    • Nama : Mohd Zaki Bin Zakaria
    • No Akaun : Hubungi Saya


    Setelah anda melakukan pembayaran, anda perlu menghantar maklumat masa dan jumlah yang dibayar ke no telefon saya 0174563371






    3. Bayaran Secara Bank In & Mesin ATM
    (Bank Islam)




    • Nama : Mohd Zaki Bin Zakaria 
    • No Akaun : Hubungi Saya

      Setelah anda melakukan pembayaran, anda perlu menghantar maklumat masa dan jumlah yang dibayar ke no telefon saya 0174563371




      Selepas bayaran dibuat anda perlu memberi segala maklumat diri yang diperlukan termasuk butiran transaksi seperti di bawah sama ada secara
      SMS ke 017-4563371
       

      Nama Penuh
      • No Kad Pengenalan (IC)
      • Produk HPM
      • No Handphone atau Telefon Kediaman
      • Alamat Penghantaran (Kediaman atau Pejabat)
      • Masa Bayaran Dibuat (Paling Penting)
      • Nama Bank Di Mana Bayaran Dibuat (Maybank)




      PEMBELIAN SECARA ONLINE




      Nama




      Email:




      No Telefon :




      Jumlah pesanan :




      Ingin Jadi Pengedar :

      Ya

      Tidak



      Alamat Penghantaran:





      * Ingin menjadi pengedar, anda hendaklah membeli 3 kotak sekaligus dengan harga RM450 sahaja.

      Pertanyaan:














































































      Form provided by Freedback.